11.30.2009

Han har sina rötter i Flädie by utanför Lund






2 kommentarer:

  1. Det kan vara skönt att slippa magkänslan ibland. Den lyckas göra huvudet så sömnigt av all ansträngning. Åh, så du har en blogg? Äntligen.

    SvaraRadera
  2. Sant. Framförallt kan det vara skönt att bara strunta i den emellanåt också om det går. Fakta är inte alltid att föredra framför fiktion.

    Mjo, jag antar att jag har det. Problemet är väl egentligen bara att jag inte riktigt vet hur man håller ett sånt här projekt vid liv, utan att skrivandet i sig blir kontraproduktivt. Aja, det ger väl sig.

    Känn dig utvald förresten! Ingen av de personer jag känner mest och bäst kommer förmodligen någonsin få reda på min lilla sidosyssla. Bloggreklam tenderar dessutom att vara av den mest osmakliga karaktär.

    SvaraRadera