2.23.2011

Uppföljning

Japp, What the future holds-inlägget gjorde faktiskt att jag började ta tag i saker och ting. Min plan för hösten ser därför nu ut som följer:

Vad? Grundkurs 30 poäng i antingen Religion eller Geografi.

Var? På GU. Boende förmodligen i Partille.

Varför? För att bredda min SO-kompetens och göra mig attraktiv på arbetsmarknaden (hallå..?), och för att - för all del - byta miljö. Dessutom ser det ut att lösa sig sjukt bra med lägenhet. Men det är inte helt 100 än, så jag tänker inte ropa "Kålle å Ada" riktigt ännu.

Eftersom jag som lärare är medveten om det vidgade textbegreppet följer nu en bild från en enkel google-sökning på ordet Partille. Två kartbilder dök upp först, och sen denna.



Japp, detta ser spännande ut. Lite som i CSI.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar