4.14.2011

Note to self

När jag någon gång föräras möjligheten att leva i ett förhållande med "hon jag ännu inte träffat" skall jag:

- inte flytta till Oskarshamn, avregistrera mig från Facebook och sluta kommunicera via andra medier

- inte låta mina föräldrar eller svärföräldrar växelvis hälsa på var och varannan helg så att övriga aktiviteter blir omöjliga

- definitivt inte tacka nej till sociala aktiviteter enbart av anledningar styrda av min respektive

- höra av mig till folk då och då, trots att jag inte behöver

- bjuda hem singelfolk, trots att det sabbar den äckligt eftersökta parmiddags-symmetrin. man kan fan visst vara tre.


Sådär.

2 kommentarer:

  1. *jessisvahn blir nyfiken och typ skriver oskarshamn i sökraden på facebook för eventuella källor till hatets ursprung men inser att sök i facebook inte fungerar så*

    SvaraRadera
  2. Haha, nej särskilt inte eftersom personen ifråga inte längre finns på facebook.

    SvaraRadera