1.29.2011

Hur saker fungerar i Oskars liv *UPPDATERAD*

För ungefär två timmar sen fick jag ett skrynkligt kvitto som en fantastiskt söt tjej skrivit sitt nummer på. Du spelar bra! Hör av dig. 073.... -nånting.

Efter ett kort samtal på sisådär fem minuter förstod jag att hon var på besök i stan och att hon skulle åka hem imorgon. Och att hon hade sällsynt god musiksmak.

När jag nu rotar igenom alla fickor kan jag inte hitta den där förbannade lappen. Nånstans på hemvägen ligger den förmodligen och blir oläslig i den återvändande snön. Härligt! Underbart!

Det är i såna här lägen man funderar på vad som faktiskt hade kunnat hända om Gud för en jävla gångs skull lät någonting gå min väg. FAAAAN.

UPPDATERING: Efter att ha finkammat området kring mitt dj-bås, fann jag igår lappen! Win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar